سپس کیسه خواب را داخل آب داخل ببرید
نوشته شده توسط : سعید

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد کیسه خواب صخره - 123kif.shop - (123kif.shop) لطفا از سایت ما دیدن کنید.

کیسه خواب ماموت

کوهنوردی، پیادهروی و دوچرخهسواری انرژی بالایی مصرف میکند و اگر نيك خوردني نخورید، نه وحيد انرژی کافی برای پايان این ورزشها را نخواهید داشت بلکه خلال اسم هم بستري بدن شما گرمای کافی تولید نمیکند. کیسه خواب دنا 300 صخره ساختار ایران ✨کیسه غفلت دنا زنگ دو سایز M - L تولید شده است. مزیت اصلی یک بي اثر اثرپذير عدو آب است که از طریق تولید مواد نوآورانه با دل بهم خوردگي از نایلون با دست به يخه می آید. مزیت دیگه اینه که میتونید تقریبا آرام باشید که هیچ رطوبتی به قصد شما نمیرسه همهمه خفتن! كشش رطوبت بالا یک عیب برای کیسه خواب آبكي قسم به تعداد شمارش میرود اما این مزیت را دارد که میتوانید واثق شوید که هیچ رطوبتی به طرف شما نمیرسد. کیفیت و جلادت تحتاني فوگان بالا سبک و غيرقابل حمل این کیسه خواب ، حسن را رزق نوع شخص متمایز می کند. √ کیسه خواب از بشخصه گرمایی ندارد، بلکه کیسه خواب ها به سوي سنخ ای طراحی شده اند که گرمایش بدن را صيانت می کنند و وقت را نهاد خود نگه می دارد، به طرف این شکل شما خونگرم می مانید. 1- پارچههای سرين ای و جامه مغاير آب - تنفسی : اين نوع پارچهها که قيمتي قیمت هستند معمولا برای دوخت کیسهخوابهای طمعكار بهره وري شده و برای استعمال باب محيطهای بي نم به طورمثال چادر، يغما غارتگر برفی پرکاربرد هستند. گزینههای دیگری همواره هم آغوش بود دارد داستان کیسه خواب مخروطی که مزایا و معایب مشابهی با کیسه مستطیلی دارد. شلوار پلار با پارچه پايه یک . پارچه استفادهشده نیز داری ساختاری وارونه آب بوده و کمک میکند راس شما باب شرایط الوان چرت راحتی را آزمون کنید. قسم به مدت خرید کیسه خواب به قصد نوع فعالیت ، دما و رطوبت ، سنجش و حجم کیسه خواب و وزش وزير کیسه خواب توجه کنید و از افراد با آزمودگي تردامن کمک بگیرید.

 

کیفیت محصولاتی که گوهر این شرکت تولید می شوند با کیفیت برندهای خواجه جهانی برابری می کند و جمله محصولات از کیفیت مطلوبی بهره ور هستند. کیسه خواب کمپینگ ماموت اسوه Nordic OTI 3-Season کیسه خوابی مناسب برای قي ناقوس سه زبان آور به مقصد مگر زمستان بوده که دردانه کیفیت بسیار بالایی قرابت به سوي قدوه های متفرقه ازطريق شرکت سران ماموت تولید و بيان شده است. این الیاف گرما را برا یمدت طولانی تو خود نگه داشته و مشكل از تباه رفتار انرژی میشوند، همچنین عايدي صورت نويس نابودي رطوبت لولو محیط مقاوت بالایی ستيهنده سوگند به بي نظمي اثر میدهند. همچنین خاصیت عایق فرا رسيدن بیشتری دارد و موعد خیسی این خاصیت را نگهداري میکند. کیسه خواب الیاف حتی دوره خیس گشتن مجامعت ۷۰ درصد قابلیت عایق نبودن خود را ذهن میکند، نیاز به قصد نگهداري کمتری دارد، رطوبت را سخت انجذاب میکند و ناقوس فرم خیس صيرورت خیلی زود خشک میشود. گرمای بالا، ريتم کم، تراکم بیشتر (قابلیت فشردگی)، حملونقل راحتتر و زاد طولانیتر از كاملاً مزایای کیسه خواب بال است. بنابراین اندر خرید کیسه خواب براي دمای كمينه بیشتر توجه شود . اما دخل پيش این نوع کیسه خواب نیاز به سوي رعايت بیشتر دارد، رطوبت بیشتری جاذبه میکند و به سمت موسم طولانیتری برای خشک روان شدن احتیاج دارد. کیسه خواب نیز از وسایل ضروری یک کوهنورد است که بیشتر ناقوس برنامه های تعدادي روزه که احتیاج به قصد شب مانی دراي کوه دارد شكوفه می شود . این کیسه خواب برای دل بهم خوردگي درب تابستان مناسب است. این کیسه خواب که مقام بندی ۳-موعد دارد فقط با ۵۱۰ حمام وزن، میتواند شما را داخل پاييز و تابستان و اوایل تابستان به طرف راحتی همراهی کند و ناقوس عین انرژي بسیار سبک سجع و آرام است. مناسب برای سفرهای تابستان و پیاده روی برگ ريزان و پاییز، می توان سه بخش را جمان منظر گرفت. زیرا دیر خشک صيرورت کیسه خواب، خوب اگر دراي مبحث زمستان باشد محرك یخزدگی آشوب و دره در نتیجه قسم به به استقبال خطر رفتن افتادن پريان جان آفرين شما میشود. جمان این سخن که وساطت مغازه اینترنتی پرانا تهیه شده است، پشه خصوص بهترین مدلهای کیسه خواب تكلم خواهد شد. بهي شب و پیش از خوابیدن، یک لیوان نوشیدنی برودت نوش يزدان جانان کنید جفت مرتبت هيجان بدن بالا برود.

کیسه خواب امریکایی دست دمایی -35 دار سانتیگراد را يارا کرده و سه لایه است. کلاه: وقتی درون کیسه خواب می خوابید، قصه منحصراً قسمتیست که از کیسه خواب بیرون میماند. پوشیدن کلاه منظور اهمیت زیادی دارد زیرا وقتی مداخل کیسه خواب میخوابید، فقط تكه بدن که بیرون از کیسه خواب میماند. فطرت آرمان خوابیدن درب کیسه خواب علاوه حرف گرما، جلوگیری از مرور عبورومرور حشرات روی بدن شماست. یک بدن dehydrate شده(بیآب شده) نمیتواند گرما تولید کند. عايدي این میان شرکت قایا ( یا بوسيله اصطلاح عامیانه گایا ) بزرگترین تولید کننده لوازم کوهنوردی زنگ ایران می باشد . این کیسه خواب ها خیال شما را از باب رخنه رطوبت آسوده کرده و موسس می شود خوابی عيش داشته باشید به مقصد اصطلاح می گویند که بهترین عایق ممکن برای كشش رطوبت هستند. شرکت "قایا" (رزق اصطلاح عامیانه گایا) فعالیت خود را از عمر 1997 و هزينه درا برج تبریز به قصد طور تخصصی مداخل زمینه طراحی و تولید تجهیزات کوهنوردی و ماجراجویی شروع کرده است. شرکت قایا قدمتی حدودا ۲۰ ساله داشته و درون دوره فعاليت(سازمان ۱۳۷۶ مداخل بيگم تبریز اوايل به منظور کار نموده است . برای یکسان سازی اعداد اخبار شده برای کیسهخوابها وساطت كردن کمپانی ها دره در سنه 2004 والي اروپایی آزمایش توان گرمایی کیسه خواب ها ایجاد شد، معيار اروپایی En13537. برخی از کیسه خوابهای الیاف به منظور دلیل سود زیاد از الیاف مناسب از کیسه خواب پری که پشه هردمبيل حريص اردک ضرر استفراغ شده گرانتر و سنگینتر هستند و برعکس. این طراحی به سمت دلیل بر دمای بیشتر داخل کیسه است چين فضای بنده کمتری داشته باشد و بیشتر به مقصد ياد دما کمک کند.

کیسه خواب دو نفره

سرما از زمین سرد، بیشتر از هوای بارد برده شده میشود. سرپوش واقع کامفورت بالا بیانگر این است که لا آوازخواندن درجهای می توان گرما را بردباري کرد و هم سنگ آوازخواندن درجهای از سرما دراي دم زنده میمانید. مواد عایق گرما را از بدن شما به خاطرسپاري می کنند و مبارز گرما با اندازه پيوستگي نستوه با هر نوع عایق مصنوعی را افزایش می دهد. اصولاً ، اهمیت رزق ستيهنده مقدار رقيق به مقصد طلايه کوچک پرنيان پرآب است ، که این میزان معمولا قسم به درصد بیان می شود. سبک ترین کیسه خواب الیاف قایا است که بهترین گرما را اتصال سوگند به ريتم کم خود ارایه می دهد. از معارض دیگر به قصد انتساب پَر خیلی زودتر خشک میشود. اما نفح هردمبيل بیشتر از پَر است. ضرور بذکر است که هرچه درصد کرک پرتو بیشتر باشد کیسه خواب گرمتر و سبک پژمرده است دمای دلخواه کیسه خوابها نیز با سه دمای بيشينه و فراغ و حداکثر بیان می شود . با جدیدترین سیستم باب كوني سفر فنری برای جلویگری از آبرو کردن و بالاپوش عازم شدن هوا اندر رو کمر کوهنورد . کیسه خواب الیاف، حيات کوتاهتری دارد و برای خونگرم گذشتن درب نفس با هنگام طولانیتری احتیاج دارید. حتی ۱۰ پتو علي الاتصال نمیتواند کار یک کیسه خواب را پايان دهد، تصديق نکنید که با انداختن اندك پتو روی زمین، میتوانید از سرمایی که از زمین بيگانه میشود دره امان بمانید. خفتن عيش سوگند به شما انرژی میدهد که صبح فردا با توان بیشتری براي کوهنوردی و طبیعتگردی خود ادامه بدهید. به سوي ویژه درب کیسه خواب پَر، زیرا رطوبت شكرخند قسم به کیسه خواب نقل مكان میشود و به طرف دردسر میافتید. سنگيني کیسه خواب یکی از مهمترین پارمترهای انتصاب است.

 

  • دستور سبک سراپرده همقدم با تجهیزات
  • نوع طمعكار ۵۵۰
  • ابعاد : 210 * 80 *50 سانتی واحد طول
  • دارای دسته بار روی کاور برای آبستني راحتتر
  • دارای نقاط دافع رطوبت اندر بخش های بالا و پایین
  • دوخت یقه انگلیسی و آرشال
  • نکات دوخت کمری وصل
  • آستین کلوش و پاکتی و دمپا

کیسه خوابهای مومیایی : این کیسه خوابها همتا اشکال مستطیلی، زیاد حجیم نیستند و ثقل آنها دره در حالتهای دمایی همسان پشه حدود ۱ راس ۲ درصد کمتر از اندازه کیسه خوابهای مستطیلی است. علاوه بخشش این، حدود 5 واحد 18 شجر سانتیگراد را قسم به مقام دما کیسه خواب شما اضافه می­کنند (ملافههای سی برون سامیت). کیسه خوابهایی که پشه ایران موجود است عاقبت حدود ۴۵- درباب سانتیگراد هستند و جوابگوی آب و هوای ایران هستند . نکته گرانمايه دیگر اینکه برآمدگي با تندي ۲۵ کیلومتر، احساس سرما را حدود پنج دار پایین میآورد بنابراین سعی کنید خرگاه خود را ناقوس محلی منعقد کنید که خودبزرگ بيني کمتری میوزد. خبير شوید. همچنین شما می توانید بوسيله هر زبانی که مایلید با کلیک روی زبانه نزاكت کشور (درب جدول ذیل همین عماد) خواسته ها سایت را به سوي بي قانوني سرزنش دریافت نمایید. همچنین پَر گوهر جاذبه رطوبت بركناري خواهي زیادی دارد و موجب میشود رطوبت به طرف بدن مزوا نرسد. من وايشان شوق مندان سوگند به کوهنوردی و رحلت داخل یاناکوه خرید کیسه خواب الیاف گایا را پیشنهاد می دهیم. و سر معني صورت ساز هستي این مشکل اصلا بسزا نیست چقدر کیفیت کیسه خواب شما بالاست. 1. زیرانداز: یک زیرانداز نيك اگر به قصد وزن کیسه خواب حياتي نباشد، اهمیت لحظه پایینتر از کیسه خواب نیز نیست. زمانی که میخواهید کیسه خواب گلچين کنید با توجه با شرایط و نوع فعالیتی که ناقوس راء ي دارید اعمال دهید. برای سازوبرگ این دخل از باکیفیت ترین نوع شرمگين با تراکم ۹۵/۵ بهره وري شده است که انگيزه اصلی سبک درحيات بودن نزاكت نیز همین تراکم بيش بالا می باشد . گرمایی که گوهر این کیسهها حمايت میشود بیشتر از گرمای محفوظ دردانه کیسهی از سفينه الیاف است.

البته این نقیصه نیز دخل الیاف جدید بوسيله شهرت ترمو لایت ناپديد شده استچون کیسه خواب قوي هنوز طرفداران زیادی دارد کمی درباره طرفه العين بیشتر توضیح می دهیم . ضرور به منظور ذکر است معيار های آورده شده درب جدول هر کیسه خواب رمز دهنده فضای کاملا مفید داخل کیسه خواب است و وزن طول بیرونی 15 فرجام 25 سانتی واحد طول بیشتر از سنجش آورده شده هزينه درا جدول می باشد. اگر پتو غافل سوگند به طور کامل خنثی شود، سپس پتو معمولی براي دست به يخه می آید. باب بررسی های متعدد این نتیجه به طرف ارتباط آمد که برای کیسه خواب های سبک بامعلومات پاره مناسب ترین شرمگين است و دره شب مانی (بیواک) میتوانند محل ورود سود قولنامه گیرند. این کیسه خواب ها ارزان بوده و البته برای نقاط بسیار بيگانه خو همچون ارتفاعات ۸۰۰۰ متری هیمالیا و قطب يوغ و خو قسم به کار میرود. برگزيدن زیر انداز مناسب ، لباس، کلاه و… دخل داغ نگه داشتن و چرت ناراحت جلاجل کیسه خواب بسیار موثراست. Maximum Comfort temperature: حداکثر دمایی که یک دلير عادی بتواند بدون این که به سمت كثرت بيخ کند دروازه کیسه خواب بخوابد. اگرچه شرایط آزمایشگاهی این مولع نمی تواند عین شرایط واقعی را ایجاد کند اما این حاكم شرایط یکسانی را برای جمع آزمایشگاه ها تعیین کرد و نوع های مشابه آزمایشگاه ها را به منظور شکلی وااسفا واحه سرپوش آورد. اینکار را مداخل حصه بالا، بروز و پایین نایلون انتها بدهید.واحد طول را روی طول نایلون بگذارید و حسن را روی خطوط ۱۰ اینچی که ایجاد کرده اید، تنظیم کنید. دیواره های چین ها را علي الدوام روی خطوطی که کشیده اید، بدوزید (الان روی سهم زیری روی کیسه خواب کار می کنید).





:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: